Herra nostan lapseni Sinun eteesi ja pyydän, että Sinä asettaisit suojamuurin hänen ympärilleen Suojele hänen henkensä, ruumiinsa, mielensä ja tunteensa kaikelta pahalta ja vahingolliselta. Rukoilen suojelusta erityisesti onnettomuuksilta, sairauksilta, loukkaantumisilta tai muulta fyysiseltä, henkiseltä, emotionaaliselta hyväksikäytöltä. Rukoilen, että hän "turvaisi sinun siipiesi suojaan, kunnes onnettomuudet ovat ohitse" (Ps 57:1). Kätke hänet kaikilta pahoilta vaikutteilta, jotka tavoittelevat häntä Varjele hänet kaikilta salaisilta vaaroilta ja anna kaikkien häntä vastaan nostettujen aseiden raueta. Kiitos Sinulle, Herra, kaikista lupauksistasi suojella. Auta häntä vaeltamaan sinun teilläsi ja kuuliaisuudessa sinun tahtoosi, ettei hän koskaan tulisi pois suojaavan sateenvarjosi alta. Varjele hänet kaikessa, mitä hän tekee ja minne hän menee. Tätä rukoilen Jeesuksen nimessä. (Rukoilevan vanhemman voima, Stormie Omartian)

SOTA-ASEET

Joka Korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy, se sanoo "Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan Ps 91:1-2

Jos vetten läpi kuljet, olen minä sinun kanssasi, jos virtojen läpi, eivät ne sinua upota; jos tulen läpi käyt, et sinä kärvenny, eikä liekki sinua polta Jes 43:2